Stage in het zonnige Curaçao - Reisverslagen van Kiki van Lier - WaarBenJij.nu Stage in het zonnige Curaçao - Reisverslagen van Kiki van Lier - WaarBenJij.nu

Stage in het zonnige Curaçao

Zoals de meeste van jullie weten ga ik stage lopen bij Sokudi, de diabetes stichting op Curaçao. Ik ga 7 maanden oftewel 30 weken oftewel 210 dagen. Vanaf vrijdag kun je beginnen met aftellen :P Maar ik zal kort even uitleggen wat ik nu in Curaçao ga doen. De werkzaamheden die ik samen met het team ga verrichten zijn:
- Thema-avonden opzetten
- Mini congressen organiseren
- In wijken evenementen opzetten met een wandeling
- Een internationaal evenement organiseren voor hun 40 jarige bestaan
- Een projectplan schrijven voor de jeugd
- Marketing van alle evenementen en het bedrijf
Maar naast stage zul je hier natuurlijk heel veel lezen over het mooie weer, de stapavonden, de bezienswaardigheden en al mijn vrijetijdsbestedingen. Oja en natuurlijk hoe ontzettend ik jullie mis!

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2014

Hello/Goodbye

21 Februari 2014

Het gaat hopi snel hier!

03 Februari 2014

Weer een jaartje ouder..

06 Januari 2014

Cheers to the New Year

17 December 2013

Merry Christmas!!
Kiki

Voor 7 maandjes zal ik verblijven in het zonnige Curacao. Tijdens mijn stage zal ik werkzaam zijn bij Sukodi. Dit is een stichting die zich bezig houdt met diabetes. De stichting zal aankomend jaar hun 40 jarig bestaan vieren. Hiervoor ga ik evenmenten opzetten en de marketing doen Daarnaast zullen jullie natuurlijk veel kunnen lezen over het zonnen, de bezienswaardigheden en alle andere leuke dingen die ik ga meemaken. Ik zal jullie proberen niet al te jaloers te maken! :P Maar ik zal het gemis proberen te verzachten met mijn verhalen. haha Heel veel liefs van Kiek!

Actief sinds 06 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5733

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 16 Juni 2014

Stage in het zonnige Curaçao

Landen bezocht: