Merry Christmas!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kiki Lier - WaarBenJij.nu Merry Christmas!! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Kiki Lier - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!!

Blijf op de hoogte en volg Kiki

17 December 2013 | Curaçao, Willemstad

Zoo daar ben ik weer.. Ik ben al bijna 6 weken weg nog 6 maanden en 1 dag te gaan.
Wauw wat gaat die tijd toch snel hier.

Allereerst wil ik even mijn excuses aanbieden voor alle mensen die ongerust zijn geweest.
Het ging allemaal goed na omstandigheden alleen had geen mogelijkheid om het te laten weten, sorry!

Ik ben namelijk afgelopen week ziek geweest. Voor de mensen die het willen weten, ik had keelontsteking met flinke griep. Ik zeg je in een kleine kamer met 30 graden is dat echt geen pretje haha..
Ik heb bijna heel de week geslapen. Maar nu voel ik mij dan ook weer helemaal top! Maar hierdoor zal mijn reistekort niet heel lang zijn.

Vorige week woensdag is Suzanne weer terug gekomen, JEEJ! En ze had natuurlijk mijn wel gemiste telefoon bij zich. Dus ik ben weer bereikbaar .. Alleen de Curaçaose providers doen een beetje moeilijk. Dus dat wordt een klusje voor deze week.

Zaterdag voelde ik mij weer beter daarom ik heel het weekend gewoon relaxt aan het zwembad gelegen, met in de avonden toch wel een klein feestje. Ik bedoel ja we zijn tenslotte toch op Curaçao.

En nu.. Ja, deze week ben ik weer lekker bezig op stage. Ik ben bezig met ideeën van evenementen uit te werken die ik moet gaan pitchen aan het bestuur. Dus dat wordt spannend!! Daar houd ik mij deze week mee bezig. Maar zoals dat in Curaçao gaat zouden we vanmorgen vergadering hebben. Alleen vonden ze het hier wel leuk om hem last minute te verplaatsen naar vanavond 5 uur. Dus daarom ga ik zo maar lekker lunchen met collega’s.

Maar na vrijdag hebben we dan ook twee weekjes welverdiende vakantie. Dan gaan optimaal genieten van het eiland, en niet al te veel doen! Want ja mensen over 8 daagjes is het al kerstmis. Al die gezelligheid, lekker eten en lieve mensen om mij heen. Zal jullie zeker missen met deze dagen. Ondanks dat ik weet dat het hier ook een toptijd met kerstmis gaat zijn. Er is hier zoveel te doen.

Misschien ga ik wel bbq’en op het strand of met mijn kerstmuts in de zee in. Ja, wat ik ga doen horen jullie snel genoeg naar kerstmis wel. Wanneer jullie lekker voor de openhaard zitten, zwem ik lekker in de zee. Heb ik jullie al jaloers? Haha.

Toch voelt het wel apart hoor. Ze hebben kerstbomen en draaien kerstmuziek, maar met 30 graden heb ik toch niet echt een kerstgevoel.

OJAAA!! Even tussendoor ik heb gister een mail gehad dat er post is! Ik krijg het vandaag.. Oh ben zo benieuwd. Voor mij een raadsel, voor iemand een weet? Dus bij deze voor die gene het is aangekomen in Curaçao

Nou lieve mensen ik ga weer een einde maken aan mijn kerstmis verhaal. Ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen. Ondanks dat ik er niet bij zal zijn, wens ik jullie heel veel plezier. Lach veel, eet veel, drink veel en geniet vooral!

Heel veel lieve voor tijdens de kerst!! Xxx Kiki.

  • 17 December 2013 - 17:41

    Nannepan:

    Lieverd!

    Jajaj foto's moeten zeker volgen hoor want dat had je beloofd met je kerstmuts haha!
    Ik hoop dat je het volhoud om elke week een stukje te schrijven, ik vind het super leuk om ze te lezen!
    Geniet maar lekker van die 30 graden!

    Tot snellll! xxx <3

  • 17 December 2013 - 19:29

    May Van Lier:

    O, wat spannend een pakje.....
    Heel veel plezier met je kerstmuts in zee.
    Maak even een foto
    Doei xxxx

  • 17 December 2013 - 20:50

    Gerrie Nooijen:

    Ha Kiki,

    Gelukkig dat je weer beter bent. Iedereen is weer gerust gesteld. Kan me wel voorstellen dat zeik zijn met 30 graden geen pretje is. En fijn om te horen dat de tijd omvliegt, is een goed teken.

    Kiki hele fijne strand kerstdagen en een super knallend 2014!!

    Gerrie & Willy
    Sanne
    Diede
    Kay
    en een pootje van onze kleine lieve rotzak Bailey

  • 17 December 2013 - 22:31

    Steffie:

    dushi!!

    oelala spannend een pakje !!
    nou die foto's die willen wij inderdaad wel zien met je kerstmuts in zeee!

    & gelukkig weer bereikbaar kunnen we facetimen!!

    een heeeel fijne kerst en Alvast Gelukkig nieuwjaar !
    maar we spreken elkaar nog

    Dikke knuffels steffie en agnes!!

  • 17 December 2013 - 22:34

    Ria Naus:

    Hoi Kiki
    Fijn te horen dat je beter bent.
    Ga maar volop genieten van je twee weekjes vakantie
    Wij zullen je ook missen met de kerstdagen
    Hele fijne Feestdagen en een gelukkig en gezond 2014
    Groetjes Ria en Bart
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Voor 7 maandjes zal ik verblijven in het zonnige Curacao. Tijdens mijn stage zal ik werkzaam zijn bij Sukodi. Dit is een stichting die zich bezig houdt met diabetes. De stichting zal aankomend jaar hun 40 jarig bestaan vieren. Hiervoor ga ik evenmenten opzetten en de marketing doen Daarnaast zullen jullie natuurlijk veel kunnen lezen over het zonnen, de bezienswaardigheden en alle andere leuke dingen die ik ga meemaken. Ik zal jullie proberen niet al te jaloers te maken! :P Maar ik zal het gemis proberen te verzachten met mijn verhalen. haha Heel veel liefs van Kiek!

Actief sinds 06 Nov. 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 5730

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 16 Juni 2014

Stage in het zonnige Curaçao

Landen bezocht: